EllGab - Spite Board

Rikki Gins Lounge => Random Topics => Topic started by: PBR Street Gang on November 27, 2019, 07:48:14 AM

Title: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on November 27, 2019, 07:48:14 AM
Why can't I post a new topic in Art Bell Thunder Dome? The world wonders!
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on November 27, 2019, 08:09:11 AM
FYI, little ole PBR was the only calller that Art "banned for life" LOL - I called in as the Anarchist and he got pissed 'cause I would call in on the East of the Rockies Line from San Diego LOL. But I was the Anarchist so his rules didn't apply to me LOL. He didn't agree. When it was 3 Am my time it was 6 on the east coast so it was much easier to call in on that line. I miss Art...  Art RIP
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on November 27, 2019, 08:16:39 AM
Don't put on any airs
When you're down on rue morgue avenue
They got some hungry women there
And man, they really make a mess out of you

If you see Saint Annie
Tell her thanks a lot
I cannot move
And my fingers are all in a knot...
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on November 27, 2019, 08:19:53 AM
I can see paradise by the dashboard lights
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PolkaDot on November 29, 2019, 05:45:46 PM
visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 03:14:42 AM
Q: Is Heather Wade Art Bell's illicit daughter? Signs point to yes. Q: Is Heather still living on Art's compound in Pahrump? Q: If so, how does the young wife in PI feel about that? The World Wonders
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 03:22:18 AM
I remember when I called into MITD with Heather when she had Whitley Strieber on that night. (if I'm repeating myself, forgive me) and I said, "Hey, Whitley, you've been living off this for 25 years - get a new hobby!" Heather immediatly hung up and Whitley call me all kinds of names for the next 5 minutes LOL. A real experiencer doesn't act like that IMHO
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 03:37:30 AM
OK, back in the early days of Art Bell, he was on for like 5 hours! He didn't screen calls like Snoorey does and for the life of me I am not sure if Snoorey is even live late night. I enjoy the guy from Cananda and even Ian Punit (Ian is a Killary Klinton lover btw) but even tho Snoorey muscled Ian out in early 2003 I give ole Snoorey creds for having Ian back on.

P.S., Sean David Morton is being mishandled and is in the SHU (Special Housing Unit) as we speak! He may be released in 2022. I hope so. He was a moron for not going to Peru instead of staying in Cali IMHO
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 03:49:20 AM
So last night Richie G was a no-show on Spaced Out Radio. I guess the official word is (wink wink) his gonkulator had a 3 hour upgrade (yeah right!) So Dave played a replay. I wonder (1) Why didn't Richie post comments in the SOR chat room with his smart phone? (2) I am curious about the longevity of little Riechie G!

If I know Dave Scott, he wants people to be ON TIME and someone that he (and us) can count on. Just IMO
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 03:50:55 AM
Just sayin. I like Richie but wtf
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:02:07 AM
You're talkin to a tourist whose every move is among the purist!
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:10:07 AM
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy...
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:27:15 AM
 Ok, EllGab peeps, I was a frequent poster on 'Bell Gab' back about 10 years or so ago and I posted as username "Anarchist" - well that didn't really end so well LOL. It was funny but that was the last days of Bell Gab and I was just a commenter.

I miss "BellGab" just between you an me. I miss Art. Sad he is gone. RIP Art!!!!!!!!!!!!!!!!!
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:32:57 AM
I hated 'Reservoir Dogs' because the protaganist was a LA Poice fink and he caused all the deaths! Over what? A couple of diamonds in a store? Give me a fukin break! Fuk Tarantino - what a POS!
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:42:49 AM
The latest POS movie by Tarontino 'Once Upon A Time In Hollywwod' is such bullshit! He could have least looked into Charlie's connections with the HollyWeird crowd but he didn't. RFK had dinner with Polanski and Tate the night before he was murdered. Think about that...
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 04:51:22 AM
I can tell you all this, "Trump has no respect for the Deep State and is going to demolish (I hope) them." I also believe Trump will be the "Disclosure" president. Go ahead and laugh but Trump will soon say." UFOs are a real phenomenon. Mark my words - 12/15/2019
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 05:20:41 AM
visitors can't see pics , please register or login
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PBR Street Gang on December 15, 2019, 05:27:12 AM
Why can't I reply to PolkaDot? WTF WTF
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 08:36:45 AM
What is going on in here? What is the purpose of this thread, PBR?
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 01:13:10 PM
Well? The weekend is fading fast and I gotta pee, so what's your vision for this thread @PBR Street Gang ?

 
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: KSM32 on December 15, 2019, 02:35:39 PM
Well? The weekend is fading fast and I gotta pee, so what's your vision for this thread @PBR Street Gang ?
lol  yeah it's a fuckin odd one innit. What the bloody Ell is a PBR street gang?  We should meet them 3 o clock after school in the park for a rumble.  You better show this time ;D  I had to handle 18 rectal audits last time coz you said you were "all thumbs"  ::)

Please bring some soup. I like ham and split pea :)
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 03:08:45 PM
lol  yeah it's a fuckin odd one innit. What the bloody Ell is a PBR street gang?  We should meet them 3 o clock after school in the park for a rumble.  You better show this time ;D  I had to handle 18 rectal audits last time coz you said you were "all thumbs"  ::)

Please bring some soup. I like ham and split pea :)

Eighteen rectal audits...see, this is why I come here. Sad but true. Too funny! That just came from nowhere and I appreciate it.

Did you have to show your wiener? I hate it when that happens
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: PB on December 15, 2019, 04:03:58 PM
... What the bloody Ell is a PBR street gang?...

Gangstas that drink shitty beer?
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 04:46:33 PM
Gangstas that drink shitty beer?

I think even gangstas have better taste in beer than Pabst.

Don't quote me though 'cause I ain't said shit
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: KSM32 on December 15, 2019, 08:05:41 PM
I think even gangstas have better taste in beer than Pabst.

Don't quote me though 'cause I ain't said shit
Nah, Pabst is as low as beer can get. You guys have Lucky beer down there?  It could be worse than pabst. Utterly rancid. Blue Ribbon too :o
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 08:39:03 PM
Nah, Pabst is as low as beer can get. You guys have Lucky beer down there?  It could be worse than pabst. Utterly rancid. Blue Ribbon too :o

Guess I'm Lucky to have never had anything worse than Milwaukee's Beast back in the day, which is just about on par with PBR  Lucky sounds like it might be a malt liquor for some reason 
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: KSM32 on December 15, 2019, 08:43:57 PM
Guess I'm Lucky to have never had anything worse than Milwaukee's Beast back in the day, which is just about on par with PBR  Lucky sounds like it might be a malt liquor for some reason  :o
@sumethinz new I was told that Lucky beer was essentially the strained sediment at the bottom of a Molson Canadian tank. And Canadian (as we call it) is horrible so the shit in its wake is pure hell.

This is how a shithole thread becomes a real thread. That's what we're doing now.

THE POWER OF CHRIST COMPELLS this thread now!
Title: Re: Art Bell Thunder Dome
Post by: sumethinz new on December 15, 2019, 08:55:12 PM
@sumethinz new I was told that Lucky beer was essentially the strained sediment at the bottom of a Molson Canadian tank. And Canadian (as we call it) is horrible so the shit in its wake is pure hell.

This is how a shithole thread becomes a real thread. That's what we're doing now.

THE POWER OF CHRIST COMPELLS this thread now!

In my younger days, Molsen had a mystique associated with it because it was an "import" so it was costly and somehow sophisticated...PULEEZE! That's akin to having a thirst for Coors on the other side of the Rockies. Or was it the Mississippi? But, anyway...

I'm now sufficiently compelled in this thread but it burns. IT BURNS!